woensdag 3 februari 2010

Mijn oma, mijn beschermengel


Ik was enkele jaren geleden bij een helderziende vrouw en had een gesprek over mijn praktijk Sterrenkind. Ik overwoog toen om een centrum te beginnen. Inmiddels bestaat Sterrenkind al weer 5 jaar. Deze helderziende vrouw vertelde me dat ik een beschermengel had en dat ik op een gegeven moment wist wat ik moest doen, als ik naar mijn innerlijke stem luisterde. Mijn beschermengel hielp me daarbij om contact met m'n eigen innerlijk te voelen. De helderziende vrouw vertelde dat deze beschermengel mijn oma was ; de moeder van mijn moeder en dat ze me de komende tijd zou helpen om goed in het ritme te komen van het dagelijks leven. Ze zei; "Als je twijfelt of het waar is, kun je aan je oma een teken vragen zodat je zeker weet dat zij het is en dat het waar is wat ik vertel. Ik vond dat wel een leuk experiment en formuleerde van binnen een vraag: "Oma, als u mijn beschermengel bent, wilt u mij dit dan laten weten?"

Daarna vergat ik het hele voorval, tot mijn moeder mij belde.
Mijn moeder is een hele eenvoudige vrouw. Ze is in haar jeugd altijd arm geweest en daardoor heel zuinig en spaarzaam. Als ze cadeautjes geeft zijn ze altijd praktisch en hebben geen luxe.
Daarom is het heel bijzonder wat ze tegen me zei.

Ze zei: "Ik wil je iets geven, ik heb er lang over nagedacht, ik vind dat jij de trouwring van oma moet krijgen. "
Mijn opa en oma waren kort na de 1e wereldoorlog getrouwd , er was veel armoede. Mijn opa en oma begonnen een tuindersbedrijf. Ze hadden maar geld voor één trouwring. Alleen mijn oma had een trouwring.
Ik ben nu in het trotse bezit van de trouwring van mijn oma.
Verrassend hoe dingen gaan in het leven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten